vänner?

Ibland blir man lite trött på folk som inte kan bete sig. Folk som säger sig vara ens vänner men som sparkar en i huvudet när man ligger ner. Har inte tid med sånt folk. Lämna mej och oss ifred. Tack.

Iaf så har denna vecka gått både upp och ner. Mycket kravel har det varit, men oxå mycket mys. I tisdags hade barnen taekwondo och dom börjar komma in i det ordentligt. Efter träningen åkte vi och käkade på max med deras kusiner och faster och ingifta farbror. Det var så roligt, barnen hade sjuuukt kul och vi vuxna oxå.

I onsdags blev det BVC med T och det gick jättebra, han är en stor kille nu. :) Nästa vecka blir det vaccination för honom. När vi kom hem från BVC så var två av kusinerna och faster och farbror hemma hos oss. Vi hade massa kul och åt mindre god mat. :) Efter en hel del bus, lite utbrott, en sminkstund och några tårar så var det dags att säga hej då till dom. När M kom hem från skolan hade han en kompis med sig och det var roligt. Jag jobbar med kompisens mamma. :) När kompisens mamma kom för att hämta blev hon kvar på lite fika och tjöt. Trevligt!

Idag kom S och hennes lilla sötnöt hit, det var oxå sjukt mysigt. Vi fikade massa gött, lekte, åt pannkakor med glass och pratade om allt mellan himmel och jord. En mycket trevlig dag som måste göras om snarast! :)

Iaf så måste jag skriva en sak till. Jag är så glad att barnens faster och hennes karl finns. Dom är fiiiina människor. Och det märks på barnen hur kul dom tycker det är när vi gör saker tillsammans. Det är lycka det.

Nu ska jag vara lite romantisk och snooosa på min karl. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska lätt göras om :)

2011-01-27 @ 23:24:22
URL: http://thelaptopdiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0