TGIF

Nu SKA det bli en mysig helg! Det vet då jag det!

M är hemma idag för han hade sån krupphosta i natt, stackaren. Men gud vilken mysig morgon det blev. Frukost med alla mina fina och sen la jag mej i soffan och kollade bompa med barnen, då hämtade M ett täcke och bäddade ner mej sen satte han sig bakom mej och killade mej på ryggen och fixade med mitt hår. Han är så goooo! Och T överöste mej med pussar och kärlek. Åh, jag är så lycklig som har mina små!

Vi har bara slöat hela förmiddagen, det behövdes verkligen. Nu sitter barnen och ritar fina teckningar och D står vid spisen. :) Jag ligger nog kvar i soffan och grisar i några minuter till.

En killkompis skickade ett mail till mej nyss och frågade om jag och D ville med på en rolig grej i vår och det vill vi verkligen! Det är så underbart med kompisar som styr upp roliga saker. Och vi skulle verkligen behöva komma iväg en sväng. Men vi får se hur det ser ut då, svårt att planera nåt. Men vi håller tummarna!

På tisdag ska jag och barnen åka till leklandet med J och hennes lilla busfrö. Det ska bli så kul! Har inte träffat J på ett år. Känns kul när man börjar få upp kontakten med gamla vänner igen. :) Barnen har nedräkning nu.

Jaa, jag vet att det har varit mycket depp och negativt i min blogg på sistånde, men det är inte alltid lätt att hålla humöret och modet uppe. Men inatt låg jag och tänkte och funderade och det är ju bara jag som kan ändra mitt liv. Det är bara jag som kan bestämma vilka människor som ska påverka mej och vilka jag vill ha i mitt och barnens liv. Och jag börjar inse vilka som verkligen är värda det och vilka som ska bort. Det blir en rejäl vårstädning nu! Ut med skiten! :)

Nu ska det ätas mat!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter bra med vårstädning, borde fasiken göra så jag med :)

Kram

2011-01-28 @ 21:02:52
URL: http://thelaptopdiaries.blogg.se/
Postat av: mamma

Helt riktigt. Sopa rent ! You Go Girl ;)

2011-01-29 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0