TACK!

Tack tack och tusen tack älskade systra mi som överraskade mej idag med en sån jääävla fin design på min blogg! Du är ju bara bäst! :) TACK! Jag älskar designen, men inte tjejen på bilden. Jag ser polsk ut, men det är kanske så jag ser ut :) hahahah! Gud vad gulligt av dej sis! All kärlek till dej!

Nu fick jag ju till och med lust att blogga igen! :)

Det har inte hänt mycket spännande sen sist jag skrev. Barnen firade jul hos deras far, så det var inte en sån spännande jul för min del. :( Men veckan efter jul var rolig för då kom bästa syster och hennes äldsta lilla skräp upp och vi tog en dag på kupolen med barnen och sen firade vi jul med min familj på kvällen. Det var mysigt och trevligt men lillebror och hans fruga saknades på julfirandet. De små grisarna var i sälen och lyxade till det. :)

Sen har jag väl mest jobbat och när jag inte har jobbat så har jag lekt med busfröna. Vi tog en familjedag och bowlade och gick på bio, det var mysigt som fan. Borde göras minst en gång i månaden.

Jag och D råkade riva ner gipstaket i köket och matsalen en dag här, eftersom jag drömde en natt att det skulle vara fin råspont där under. Jag och mina jävla idéer. Men denna gången gick det iaf bra för det var fin råspont där, så nu är den vitmålad och elegant. Det blir fint här hemma. :)

Idag åkte barnen till deras pappa och där ska dom stanna över helgen. Det blev en extradag eftersom det är jullov och dom saknade pappa sååååå mycket. Hoppas dom får en bra och mysig helg. Jag har jobbat som fan denna vecka och imorn ska jag oxå jobba, sen på eftermiddagen bär det av till nyköping. Jag och D ska hälsa på hans pappa. Jag vet inte helt säkert ännu om jag ska följa. Ibland kan det ju vara nyttigt att komma ifrån varandra lite oxå. Men vi får se hur det blir.

Nu ska jag iaf tvätta lite mer kläder och sno ihop en måltid.

Tack igen syster, du är underbar! <3

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Eseret

Tack söstra mi, men så fantastiskt är det inte.

Jag gillar dig på bilden, men inte att den är så grynig. Jag kan byta ut den. Såg att du hade fina ogryniga här i bloggen :)

2011-01-06 @ 19:24:40
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj vad kul att du bloggar igen! Jättefin blev den!Duktig du Tete.

Du är dig lik Lina med att greja och fixa och fint blir det! Tack för senast, det var riktigt mysigt.

Love U

2011-01-07 @ 07:05:46
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0