kaos

ibland blir det kaos. Nu är det så. Men det går över. Jag vet iaf att jag har gjort det jag kan för att styra upp det mesta. Mer kan jag inte göra nu.

Helgen består av jobb. Kväll igår, kväll idag och dag imorn. Sen blir det kväll på måndag och tisdag med. Busy woman. Jag borde väl sova, ska upp om fem timmar, men det är för mycket i skallen just nu. Jag har faktiskt så mycket i skallen så jag skriver inget mer här idag. Risken finns att det blir ett sju meter långt inlägg.

En sak bara... Tack älskling för det fina du gjorde idag. Det visar att du har ett stort hjärta. För er som läser så kan jag informera om att när jag kom hem från jobbet möttes jag av två nybadade glada barn som hade filmkväll med ostkrokar och läsk. T var ivrig och ville visa sitt rum så jag följde med och kollade, där hade älsk ställt in en ny fin säng och hängt upp fem inramade foton över sängen. Det var ett foto på T i guldram och runt om hängde foton på M, mej, Hector och på barnens pappa. M ska få en ny säng han oxå och foton på väggen så fort vi fixat fler ramar och säng. Gud så fint och omtänksamt av älsklingen min. Tack, du är underbar för barnen och det värmde sååå i mammahjärtat.

Så, nu fick jag skryta lite. God natt och på återseende.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det är tungt åt dig/er nu men det blir bättre. Nu när du har tagit ställning så kan det bara bli bättre.

Vad härligt att D gjort så fint och mysigt. Han är duktig!



Ha en bra dag på jobbet.

2011-01-23 @ 08:22:33
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0