.

Hej.

Helgen blev bra trots alla omständigheter.

I fredags åkte jag och barnen på Taekwondo tillsammans med deras söta kusiner och faster. Det var jätteroligt och dom var sååå duktiga! T ville ta nån paus emellanåt när det blev för dryga uppgifter, men han kämpade på fint :) M var jtteduktig och körde hela passet, precis som sina kusiner. :)
På kvällen var barnen lite oroliga och kunde inte somna så vi hyrde film i tv:n och hade myspys. Mina små fina...
Tillslut somnade dom och jag var så trött så jag dog nästan, men ingen sömn blev det den natten. Det ringde och pep i telefonen och det blev lite mycket av allt.
En nära vän till barnens pappa hade hittats död. Tragiskt. Vila i frid David.

Upp tidigt som tusan på lördagen och jobba, det var faktiskt ingen drömdag på jobbet efter en dramatisk fredag och sömnlös natt. Men det gick ändå. Tur man har underbara arbetskamrater. Direkt efter jobbet åkte jag och barnen till mamma och pappa i sommarstugan och spenderade natten där. Vi hade jättemysigt och lekte roliga lekar. Det var så skönt och avkopplande. Tack mamma och pappa.

Igår åkte vi och hälsade på bror min och hans fruga, och så fick vi fika hos farmor. Sen blev det ett snabbt stopp hos barnens pappa. Kolla läget lite, köra honom till affärn, hämta lite grejer och låta barnen kramas med honom.

Väl hemma möttes jag av en bakfull karl. Underbart.

Tack mamma, syster och Fia för dom fina kommentarerna, ni är bäst. All kärlek till er.

Fia, du är underbar. <3

Nu ska jag göra middag till mina killar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vi hade en riktigt mysig och kul helg med er.

Ta handom er och kämpa på!

Love U

2011-01-17 @ 19:30:32
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0