Tre inlägg på en dag!

Det är fan inte illa det, verkar som jag har mycket att få ur mej. :)

Jag ringde till mottagningen och frågade efter doktorn idag, orkade inte vänta tills imorn. Doktorn hade såklart inte tid att prata med mej, men sköterskan sa att han skrivit ett brev till mej för två dagar sen och att det borde komma på posten idag. Dum som jag är så nöjde jag mig med det svaret och väntade ivrigt på posten. När den gula fula bilen stannade vid brevlådan så rusade jag ut och tog upp kuverten som låg i lådan, började bläddra igenom dom och till min stora besvikelse så fanns där inget brev... Jag lunkade in igen och tog telefonen och skulle ringa tillbaka till mottagningen men klockan vara redan för mycket och mottagningen hade stängt. Jippi.
Vilket jävla skitpiss! Imorn SKA jag ha svar! Om jag så ska få det på brev, över telefon, öga mot öga eller intatuerat, ett jävla svar ska jag ha!

Jag som lovade mig själv att aldrig bli bitter. Men jag erkänner, både för mig själv och er, JAG ÄR BITTER!
Bitter över mitt liv som står i vänteläge just nu. Allt är pausat och jag kommer ingen vart.

Tur att jag har min familj.
Mina underbara barn som får mej att glömma alla bekymmer i världen så fort jag möter deras blickar, ingen kärlek kan vara starkare än den jag har för mina barn.
Min bror som låter som en sågklinga så fort jag pratar med honom men bakom allt skäll så finns ett hjärta av guld och omtanke till tusen.
Min syster som jag delar alla mina hemligheter med, som coachar mej genom livet och som ger mej mod när jag känner mej feg.
Min mamma som som är precis det, hon är mamma, hon läser mig som en öppen bok, hon lyckas att vända allt dåligt till nånting positivt och hon får mej alltid att bli glad, till och med när jag vill vara sur. 
Min pappa som är lugnet och tryggheten i mitt liv. Han har svar på allt och han är nog den enda i hela världen som kan tygla mitt humör.
Gud vad jag älskar er, min fina familj.

Och D, Jag älskar dej, det gör jag verkligen. Det är inte alltid lätt att älska någon, det har vi nog lärt oss båda två. Alla förhållanden har sina ups and downs, vi har mestadels ups men det har oxå varit mycket downs, det är inte så konstigt med tanke på hur allt har varit sen dag ett. Vi hann aldrig vara nykära och gulliga, vi hann inte lära känna varandra innan vi bodde ihop. Allt gick för fort. Det har varit riktigt jobbigt emellanåt, så pass så jag nästan gett upp vid några tillfällen. Men kärleken övervinner allt va? Om det stämmer så har jag egentligen bara en sak att säga;
Jag vill övervinna allt med dej. <3





Kommentarer
Postat av: Mappa

Tårarna trillar...vilken FIN MÄNMNISKA Du är!

Älskar dig!

Mamma

2010-10-20 @ 22:53:51
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Tete

Ja, här blev det väldigt fuktigt i ögontrakten också. Vet du varför du har oss? För att du är så jävla VÄRD det! Du är min underbaring! Min lillasyster! Utan dig hade jag aldrig varit den jag är! Och jag vet varför jag blandar ihop Ns och ditt namn titt som tätt. Du är min lillstrumpa. Jag har jättesvårt att släppa taget om lilla lillstrumpa. Förlåt för det :) Ibland vill jag verkligen släppa taget, för att det behövs, eller för att orka med annat när du är för envis, hehe. Men det går liksom inte. För du är lillstrumpa. STOR KRAM

2010-10-21 @ 09:18:33
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0