torsdag

God morgon.

Än en gång får jag tacka mamma och syster för kommentarerna, ni är dom bästa! Vad vore livet utan er? Älskar er högt och innerligt.

M är som vanligt i skolan, T spelar Star wars spelet och jag, D och hunden slöar. Men nu lär jag väl ta mej i kragen och rycka upp mej lite. Jag måste fylla dagarna med nånting vettigt om jag ska få tillbaka orken och lusten till allt roligt igen.

Två saker vet jag iaf att jag ska göra idag. Det första är att vänta på posten. Håll tummarna för attt det där brevet kommer idag. Jag vill inte behöva ringa och tjata hela tiden, jag vill bara få mitt svar som jag borde fått för länge sen.
Det andra är att följa med J och M och hämta deras nya bil. Och så ska dom på husvisning så jag får snällt följa med dit oxå innan vi hämtar bilen. Trevligt.

I helgen ska barnen till farsgubben deras och jag har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mej med. Vill inte sitta hemma och stirra in i väggen och räkna timmarna tills barnen kommer hem igen. Jag vill göra nåt vettigt och roligt. Jag vill bowla. Det har jag planerat att göra i typ tre år nu så det är väl på tiden :) Vi får se vad som händer.

Nu ska jag göra ett ryck. Lite multivitamin, en kopp kaffe, en snus och två panodil så blir det nog ordning på denna dagen med. :)

Tack igen mamma och syster för det ni skrev, tårarna rann när jag läste era kommentarer och jag är så tacksam att få ha er i mitt liv. <3





Kommentarer
Postat av: Mappa

Puss i nacken !

2010-10-21 @ 10:23:54
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0