Första jobbdagen

Åh, vad underbart det var att få jobba igen! Som jag har saknat det! <3 Alla är så goa på jobbet och det är så kul att vara där! Det var en jäkligt stressig dag, dundersjuka patienter, storstädning i alla rummen och en städfirma var där och polerade golven, så en aning kaos var det. :) Men ack så lovely!

Jag tog bussen till jobbet i morse för D behöver bilen för att köra barnen till skolan och dagis. Sjukt tidigt man måste gå upp alltså. GAH! Men skönt att sitta på bussen med bästa musiken i lurarna och slumra lite. Efter jobbet kom D och barnen och hämtade mej, barnen hade en miljon grejer att berätta. :) gullungar! Vidare hem till sveriges stökigaste hem, det var bara att ta fram dammsugaren, skurmedlet och dammtrasan och städa jäääärnet. Nu är det rent och fint och M var så duktig och städade och dammsög sitt rum, lekrummet och Ts rum. Underbara pöjk! D gjorde tacos och det var gött. Nu sitter båda barnen i lekrummet och har filmkväll. Det kommer nog bli bra som fan när vi får in en soffa dit sen, så det blir som deras eget vardagsrum kombinerat med lekrum.

Jag skulle ha varit och tränat idag med Ds syster, men vi flyttade fram det några dagar, det går bra för oss :P

Nu ska jag vila hjärnan, hjärtat och  kroppen en liten stund. Jag är så trött så jag får sånt där drygt dampryck snart känner jag. :S

Puss då!


Förresten! Det är ju snart jul och jag önskar mej dessa ^^

 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Gumman,

var har du hittat bootsen då???

2010-10-26 @ 20:00:46
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Tete

Det är så kul att läsa om hur du trivs på jobbet <3

2010-10-26 @ 20:15:43
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0