fixagreja

Hej!

Måndag och ny vecka igen. Skönt.

Idag fick jag brev från hjärtmottagningen. Jag ska dit nästa måndag och göra en kameraundersökning av hjärtat. Det går till ungefär som e gastroskopi. Man får svälja en slang med en kamera på (mums) och så åker den ner i matstrupen och sätter sig precis bakom hjärtat och då kan dom se bättre hur det står till där inne. Jag kommer ju dö bara av undersökningen, men sån tyr var så kan man få lugnande innan. JA TACK!

Helgen har varit mycket trevlig. Fredagskvällen bjöd på bowling tillsammans med underbart fölk. <3 Sara, som jag har saknat dej! Åh, vad vi måste göra mycket mer ihop!

Lördagen blev en tjejdag med bästa Linnea på kupolen. Efter kupolen mötte vi upp våra karlar och umgicks en sväng, sen åkte jag och älsk hem. Senare på kvällen tog vi en tur med bilen och hamnade på en raggarfest i vika. Det var trevligt. Men inte så väldans kul att vara nykter på ett sånt ställe. :S

Söndagen blev en total slödag, barnen skulle komma hem då men ville spendera en natt till hos farsgubben deras, så det blev soffläge för mej och älsk hela dagen. Jus det, jag lyckades bita loss lagningen på min tand oxå, sköööönt. Jäkla skit, jag har lixom inte råd att gå till tandläkaren nu. Men men, får leta reda på tången och fixa det själv. ^^ 

Idag har vi skruvat staket och fixagrejat lite. Och så ringde dom från jobbet och frågade om jag var redo att jobba, WOOOHOOO! Så nu ska jag jobba tisdag, onsdag, torsdag och lördag denna vecka. I LOVE!

NU ska jag åka och hämta mina små sen det blir filmkväll med popcorn och saft. MYYS!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mappa

Trevlig helg ni haft! Men vilket skit med lagningen. Gå tillbaka och klaga!

Åh vad skönt att du ÄNTLIGEN får komma in till hjärtkliniken !!

Love U

2010-10-26 @ 05:28:42
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Tete

Skönt med besked från läkarn!

Och det verkar som att du iaf bitvis haft en rolig helg ;)

2010-10-26 @ 20:12:43
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0