tosdag

Hej

Idag var det tröttsamt att kliva ur sängen, speciellt när alla tre älsklingarna ligger och sussar så sött. Men tröttheten försvinner snabbt när man sitter i bilen på väg till paradiset. :)

Det har verkligen varit en fartfylld dag på jobbet. Jag älskart!

En miljon saker har snurrat runt i huvudet idag och minst lika många känslor har rusat genom kroppen. Jag har känt mej orolig, glad, ledsen, lättad, förtvivlad, stolt, besviken och förhoppningsfull. Lite schizovarning på mej med andra ord... Jag fick ett telefonsamtal som gjorde mej stolt över mej själv (faktiskt), och jag ringde ett telefonsamtal som förhoppningsvis gjorde någon annan glad och stolt över sig själv.

Det är klart att vi ska fixa det här. Det finns inget annat alternativ. Och jag vet, inne i mitt hjärta, att med lite tid, stöd och vilja så kommer detta gå bra.

Igår när jag skulle sova så tänkte jag på de fina människor som ställer upp. Jag ska inte skriva vilka ni är, men jag hoppas att ni vet hur jääävla bäst ni är! Seriöst. Vi kanske inte alltid kommer överens, vi kanske bråkar och skriker på varandra ibland och jag kanske inte är den bästa i världen på att säga detta, men jag älskar er. Tack.

Nu ska jag kasta i mej en morot, sen blir det spinning och simning med L. :)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skriver samma till dig som jag gjorde till Tette , Motgångar är de oslipade pärlorna i livets halsband..... de som skaver men ändå hör till för att fylla helheten( jisses vad poetiskt, vad jag kan!).

Så kul att läsa om ditt roliga jobb, Du är så "toffitiv" !

Vi älskar dig!

2010-11-04 @ 19:18:05
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Carro

Visst är det härligt att gå till jobbet och allt känns så underbart roligt=) Glad för din skull vännen. Kämpa på nu och lycka till med allt. Tänker på dig. Kramar i massor till hela din familj=)

2010-11-04 @ 19:33:10
URL: http://carrolsblogg.blogspot.com
Postat av: Eseret

KRAMAS

2010-11-07 @ 15:52:01
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0