söndag

Ledig dag och sol ute. Det är ju positivt.

Igår när jag kom hem från jobbet skulle jag gå in och pussa barnen när dom sov. Till min förvåning var varken T eller hans madrass i sängen så jag gick in i Ms rum och där var den största kojan jag någonsin sett. Det var kuddar, stolar, filtar, täcken, träplankor och allt möjligt i en stor komposition. Jag stack in huvudet i kojan och där ligger mina små kärlekar och sover så sött. Ååh, vilken underbar karl jag har som hade gjort det så mysigt åt dom. Han och grabbarna hade haft filmkväll på datorn med chips och saft inne i kojan. Hur mysigt är inte det? Och tidigare på dagen så hade dom varit ute och busat och gått promenad med hunden och sen målade dom tavlor tillsammans och så hade dom matätartävling. :) Det första jag fick höra när jag slog upp mina blå i morse var ett riktigt tjatter innehållande allt roligt dom hade gjort med D igår. Tack älskling för att du är den bästa.

Idag har vi pysslat ljuslyktor med pärlor på, det blev så fint. Sen blev det en lååång promenad, hela familjen och hunden. Så jävla skönt väder ute. T cyklade och M åkte på sin kickboard. Helt sjukt vilda är dom! 

Snart kommer J hit på en kaffekopp och sen i eftermiddag ska jag på bodybalance med L. Roligt ska det bli, men jag är så jävla ograciös så vi får se hur det går. 

Igår kväll efter jobbet gjorde jag ett litet ärende och jag hoppas att min hälsning kom fram. Vi tänker på dej. Du gör det rätta, det vet du. 

Nu ska jag fixagreja lite innan kaffesällskapet kommer. Ha det fint. puss!

Förresten, såhär fina blev lyktorna:



 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vilken kväll de hade ;o). Hittepåig är han !

Så fina lyktor ni gjort, ni får tända dem ikväll så det lyser fint.



Ha en trevlig bodybalance !

Kram

2010-11-07 @ 13:12:24
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Eseret

Så härlig han är, D! GILLA

2010-11-07 @ 15:50:24
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0