önskelista

Här kommer min önskelista. Barnens kommer upp här på bloggen imorn.

* presentkort på kupolen.

Ja, det är bara det jag önskar mej. :) Kupolenpresenkortet är ju sjukt bra för det fungerar i alla affärer så då kan man välja och vraka. :) Och istället för att önska mej prylar så är det bättre att jag önskar mej presentkort så jag kan köpa precis det jag vill ha.

Fy fasen vilken arbetsvecka jag har haft! Det blev natt måndag-tisdag, natt tisdag-onsdag, dagtur torsdag, dagtur fredag, kvällstur lördag och kvällstur idag. PUH! Tur att jag har det bästa jobbet i världen så det alltid känns lika roligt att gå dit!

Imorn är jag ledig, men jag ska ringa dit och tjata lite så jag får mer jobb i veckan. Har bara torsdag inbokad för jobb än så länge.

Mina små busfrön har spenderat helgen hos deras farmor. Mys det. Skönt att ha dom hemma igen. Dom sov nu när jag kom hem, men jag pussade lite på dom ändå. Imorn blir det mys till tusen efter skolan och dagis!

Hoppas ni har haft en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Presentkort är ju toppen att få , då kan man välja själv;-)



Jobba inte sönder dig bara <3

2010-11-22 @ 04:53:17
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0