NY!

Åh, jag känner mej heelt ny! Åkte med L till maserhallen och simmade en hel drös med längder, körde lite vattengympa, gjorde hårinpackning och tog en sväng in i ångbastun. Fatta vilket mammalyx! Jävlar vad det här behövdes! Jag fick energi som kommer räcka fem år framöver. Underbart. På söndag blir det body balance och jag längtar redan!

Tack L för att du drog med mitt slöa arsle dit. Gud vad fjantig jag är nu, men vet ni hur mycket det här gjorde för mitt psyke? Det var som om alla bekymmer rann av mej när jag simmade. Och det bästa av allt, jag sjönk inte till botten. :)

Jag och barnen fick ett telefonsamtal alldeles efter jag skrivit förra inlägget. Lycka för småkillarna! <3 Nu håller vi tummarna, tar all den nyfunna energin och fixar det här! JA DET GÖR VI!

PUSS och god natt mina underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var du värd!

2010-11-05 @ 14:01:33
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0