helg

Hej

Har inte skrivit på ett tag. Har varken haft tid eller lust. Men nu kände jag mej lite sugen igen.

Igår kom M & P och deras tre sötnosar hit. Danny gjorde P fin på armarna, sjukt snyggt blidde det! Jag och M hade det så mysigt, massa prat och skratt. :) Barnen busade som aldrig förr och när dom skulle åka hem så ville O stanna kvar hos oss så vi fick ett bonusbarn över natten. Mys!
Idag har vi lekt ute, masa pulkaåkning och spring. Sen blev det lunch och innemys, sen ut en sväng till och sen blev det film på datorn med ostkrokar, popcorn, godis och julmust! MUMS!

Hann även med att få besök av min cupcake som var på väg till far sin, en snabb te-fika och lite uppdatering av våra liv och sen for hon vidare. M & P kom och hämtade tillbaka deras lilla gulle. :( Miii, vi saknar honom redan! Danny tyckte att han var så duktig och mysig så han kunde flytta hit på heltid.

Nu sitter jag och barnen och har filmkväll i soffan, Danny är ute på galej och jag hoppas att han smyger in tyst när han kommer. Orkar inte med fyllesnack och nattmatlagning. :S

Näe, nu ska jag tydligen klia T på ryggen så jag får väl skriva mer senare. Tack och hej.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad härligt! Njut av snön så länge den finns kvar!

2010-11-14 @ 08:04:31
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: sara

Och har DU inte dom finaste ögonen!!

2010-11-14 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0