bla bla bla

Fyfan vad tråkigt jag har! Idag är det verkligen söndag! Barnen är halvgriniga och rastlösa fast jag försöker sysselsätta dom med en miljon olika saker, Danny är lagomt bakis och hängig, hunden är dryg som få och jag får inte en sekunds ro. Vart jag än vänder mej så är det suckar och gnäll... Tänk om jag bara för en dag, en dag, slapp underhålla alla och komma på saker att göra. Om familjen kunde roa sig själva eller komma på nåt kul att spendera dagen med. Men icke. Istället kommer barnen, Danny och hunden och sätter sig runt mej och tittar på mej, suckar, tittar ännu mer på mej, gnäller hur tråkigt allt är och suckar igen... Men jag känner ingen press på mej, nej nej... absolut inte.

Förlåt att jag är så tjejsurig just nu, det går över. Är bara lite trött på dom här tråkdagarna. Vill ha lite spontanitet och en smula uppskattning.

Jaja, nog om det.

GRATTIS fina bästa pappa på fars dag! Jag älskar dej högt. Tack för att du alltid finns där och ställer upp. Och ett extra stort tack för att du står ut med mitt humör och mina inte alltid så intelligenta val och idéer. <3

Nu ska jag fanimej baka, det är terapi det. Kolakakor blir det.

Kommentarer
Postat av: Papphammar

Tack så mycket!Klart att man finns där , utan alla dessa hyss och idéer så vore det inte du!

2010-11-14 @ 16:27:42
Postat av: Eseret

Brödet verkar också ha blivit bra :) Terapi även det ;)

2010-11-15 @ 19:18:19
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0