sjuka och regn

Jaa, vädret är ju som det är. Regn och mulet, varje jäkla dag! GAAAAH! :( fyfan. Men men, inget at göra åt det, bara att gilla läget.

M är fortfarande dundersjuk, hela natten har han feberyrat och gråtit, lilla lilla stackaren. Han har pratat om paket i hissar, att vi springer för fort och om en massa andra saker. Och så har han kommit in till våran säng, gått in till sin igen, sen kommit tillbaka till oss, lagt sig på golvet och ingenting var bra för lillfisen. Men tillslut så somnade han i min famn. I morse när han kom in till oss så sa han att han var så varm så om vi satte upp honom på väggen så kunde han värma hela huset. Gullunge. Och sen la han sig på soffan, då gick D och rakade sig på toaletten och M ropade, "nej nej D, du ska ju spara din mustasch, du och alla gubbar ska ju göra det nu!" Snacka om att ha koll, det är ju kampen mot prostatacancer nu, så alla ska odla mustascher. :) Så D fick snällt stänga av rakapparaten igen och lyda M´s order.

T är iaf skapligt pigg idag med, han har nedräkning för de ska till pappa imorn. :) Och så är han så rar och pysslar om M och ger honom o´boy och nyponsoppa och känner i hans pappa hela tiden. Jag har väl dom finaste barnen i tiderna. <3

Jag är så trött så jag avlider snart, men sova får man göra när man blir gammal.

Nu ska jag ta itu med huset och städa lite.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars pöjkar. Krya på er nu!

Kramen

2010-05-13 @ 16:18:07
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0