fredag

God förmiddag.

I natt var M sååå dålig. Han yrade och var så varm så det gjorde ont att ta på honom, men han vägrade alvedon. Han hade jättesvårt att andas oxå och hans halsmandlar var svullna. Så i morse ringde jag till vårdcentralen och fick en tid på en gång, packade in mej och lilla sjuklingen i bilen och dönade till doktorn. Där fick vi snabb hjälp och de gjorde en massa undersökningar. Halsprovet tog nästan 20 minuter för en mycket bestämd M hade bestämt sig för att ingen tant fick stoppa ner en tops i hans hals. Men efter nästan 20 minuters brottning så gick det tillslut, stackars liten hade åkt på en rejäl halsfluss så nu får han penicillin i tio dagar. Skönt att veta vad det var och att han får hjälp, men ack så jobbigt det var för lilleskrutten hos doktorn.

T är superpigg nu och har energi så det räcker för hela familjen. :) Fullt bus varvas med ompyssling av storebror. Gulleroompa! <3

Idag kommer min fina gudmor hit och hälsar på, det ska bli så sköj, jag har inte träffat henne på säkert 13 år! Miiii! Spännande! :) Självklart har jag bakat kakor tills finbesöket kommer.

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste städa och pyssla om ett barn och roa det andra och vara en gnutta romantisk med min karl oxå.

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Se nu till att alla blir friska och krya!

Love U

2010-05-16 @ 16:38:53
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0