påsk

Idag ska mina små kärlekar till stora lokalen med dagmamman, där är dom varje onsdag tillsammans med andra dagmammor och deras dagbarn. Dom är ett helt gäng faktiskt och det är kul. Lite extra mycket bus och lek blir det.

Eftersom det är skärtorsdag imorn så ska dom ha påsklunch i lokalen idag, alla barn ska vara utklädda. Tanken var från början att alla barn skulle vara påsk-utklädda, d.v.s som påskkärringar eller påskgubbar, men det ville inte barnen så det blev fri utklädning istället. Jag trodde att mina barn skulle vilja vara två påskgubbar, men ack så fel jag hade. T är batman och M är liemannen. Gulligt. :)

Snart ska vi packa in oss i bilen och åka dit. När vi har lämnat barnen så ska D på möte, sen när vi hämtat dom så ska jag på möte. I eftermiddag kommer två kompisar och hälsar på med en hund som hector ska få busa lite med, men jag tror att D får fixa det. Jag och barnen åker nog upp till mamma och pappa och spenderar natten där...

Nu måste jag skynda mej att göra mej klar.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Påskgubbar eller inte, det var väl ett mycket bra val av småfisarna.

Ni är välkomna!

2010-03-31 @ 15:29:28
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0