mycket

HEJ!

Jag hinner aldrig skriva här längre, är alltid ute på nåt. Om det inte är jobb så är det möten eller inskolning hos dagmamma. PUH! Men det är bara att bita ihop, snart ligger alla pusselbitar på plats och då kan vi slappna av och njuta av livet.

Iaf så händer det jävligt mycke just nu. Först och främst så jobbar jag för fullt på mitt drömjobb och jag älskar det verkligen! Kunde inte ha ett bättre jobb. :)
Sen händer det mycket kring barnen. Idag hade dom sin första inskolningsdag hos dagmamman och det gick hur bra som helst, hon är verkligen klockren och rolig som få. Känns fint.  Och så känns det som att allt annat kommer lösa sig väldigt bra för barnen oxå. Jag och deras pappa börjar komma fram till lösningar och det känns bättre nu än på länge. Jag hoppas vi kan samarbeta och göra det bästa för våra småfisar. Vi får ta en dag i taget så ska det nog bli bra alltihop.

Nog om allt det nu. Jag och bejbi åkte på kryssning förra veckan, tattoobåten. Det var sjukt kul! Har inte träffat så mycket roliga människor på länge och jäklar vad undetbart vi hade det. Galet mycket skratt och skoj. Längtar redan till nästa års kryssning. Tack som tusan mamma och pappa för att ni ställde upp! <3

Lite bilder från tattoobåten:








aa, orkar inte lägga upp fler för de går så segt. :/


Ha det fint nu mina kära. puss hej!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter regn kommer sol! Härligt Ungen min!

2010-03-17 @ 22:44:42
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0