Grattis!

Idag fyller min minsta stora kille 5 år. :) Kan inte fatta att tiden går så fort. miiiii... Tyckte dom var små bebisar nyss. I höst börjar M lekis... Shit pommes.

Iaf så började denna dagen med att M kom och väckte oss vid 06.20 och sa att vi måste gå och sjunga för T. Så vi släpade oss upp och sjöng för lillfisen. Han var så trött, så trött. Men jäkligt nöjd blev han över skateboarden han fick iaf. Hector gillade inte den lika mycket, han ville tugga sönder den. :S

När han hade öppnat sina paket och vägrat äta tårtbiten som vi gav honom på sängen så gick vi upp och gjorde frukost. Sen kollade barnen på lite bompa medans jag kröp ner och värmde mej lite under täcket. När klockan närmade sig nio var det dags att åka till barnens pappa och lämna av dom där i några timmar. Och nu sitter jag här och väntar på att mina änglar ska komma hem igen.

Igår hade vi kalas med mormor, morfar och gammelfarmor. Och ida oxå :) gulle, hon kom hit i lördags och sov över. MYYYS! Iaf så fick T bolibompaspel, kläder, ritgrejer och annat kul av mormor, morfar och gammelfarmor. Tack för presenterna! <3

Av oss fick han en skateboard, en massa leklera, bodybalance-spelet och en massa annat. Och så fick han ju biljetten till monsterjam i maj, men den fick han redan när M fyllde år.

I eftermiddag blir det lite mer kalas med D:s familj. Mys de. :)

Ser nu att det börjar mulna på lite ute igen, hoppas hoppas att det inte kommer mer snö... Det var ju så underbart väder i lördags, vi satt ute på trappen och åt lunchen och solen värmde såå skönt. Men sen kom ju tidernas snö-oväder och allt det underbara försvann under ett vitt täcke. Men sen i morse så fick man lite hopp igen, när jag kom hem från barnens pappa så tog jag och D en skön promenad med Hector och solen värmde så härligt igen. Men nu börjar molnen komma... Jävla snö! Håll dej borta nu!

Om man skulle ta och släpa sig in i duschen en sväng då innan småfisarna kommer hem....






Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken sötnos! Tack igen för igår! Ja, nu måtte väl våren vara på G. Är sjukt less på snö.

Kramen

2010-03-22 @ 17:57:59
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0