...

Ibland har man så mycket tankar och saker i huvudet och då brukar jag logga in här för att skriva av mej. Måste skriva, annars exploderar jag. Men nu när jag äntligen fick en stund över att skriva av mej så får jag inte ur mej nånting. Helt tomt är det. Och ändå har jag så mycket i skallen som bara rör runt...

Aja, idag är det en riktigt tråkig dag, det är mulet, kallt och grått ute. Dåligt med pengar på kontot, tomt på bensin i bilen och inget roligt att göra... Tänkte passa på att baka lite med barnen, men då fanns de inget strösocker. Så då tänkte jag göra pannkaka istället.. Men ingen sylt och bara en skvätt mjölk hade vi.... GAH! Men det är väl bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.

Jag får iaf mysa med mina småfisar. Inskolningen hos dagmamman går jättebra, dom trivs super där och både jag och barnen gillar henne som fan.

Nu ska jag kolla bankkontot och hoppas på mirakel. ha det fint hörni. puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mirakel händer! Vi kommer på söndag och vill ha kaffe. Love U

2010-03-20 @ 16:23:35
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0