regn

ja, man bor ju i sverige och det här är väl svensk sommar...

Längesen jag skrev. Orka. Får väl göra ett ryck nu då.

De senaste veckorna har det inte hänt mycket. Karln min har varit hos far sin och jag och barnen har sysselsatt oss med staketskruvning, bilstädning, garagerensning, och annat duktigt. Och så har vi ju såklart lekt och hängt i parken oxå.

Förra helgen var barnen hos far deras och hade det mys, då tappade M sin första tand. Stooora killen! :) Jag och bejb spenderade helgen med grillning i goda vänners lag och sen blev det en utflykt oxå. Mycket trevligt. På Måndagen åkte bejb tillbaka till far sin och igår kom han hem igen. Igår kom även bästefölket från Gävle och hälsade på och sov över. God mat och massa tjöt. Saknar dom redan!

Idag har vi haft storstädning här hemma, bytt gardiner, rensat skåp, sorterat papper, möblerat om och fixat massa. Snart ska jag göra tacos till mej och barnen, bejb är på möte och blir nog borta en stund.

Ge mej lite sol nu för fan!

näe, nu har jag slut på saker att säga. puss.


Kommentarer
Postat av: Mappa

Jisses vad du fixar! Måns har väl tanden kvar? Jag ska ordna en liten fin burk.

Kram

2010-06-13 @ 08:06:34
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fin blogg !

2010-08-21 @ 16:01:12
URL: http://miniandsusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0