onsdag

Hej igen

Idag har jag jobbat, det var underbart. Det var en stressig men jätterolig dag! Jobbade med ett härligt gäng. En SSK (sjuksköterska) som är ett år yngre än mej och så jäkla duktig! Fan vad jag gillar den bruden! Och sen var det två USKOR (undersköterskor), en av dom är i 30 års åldern och har precis min humor och skämtar hela tiden, och en är äldre och snygg som få och mysig. Imorn ska jag jobba igen och så blir det en kvällstur på fredag. LOVELY!

Nu har mina småfisar åkt till far deras, han hämtade dom nyss. Och där ska dom stanna tills på söndag. Hur ska jag överleva? Men dom kommer ha så roligt och leka med alla kusinerna: :) Mina små älsklingar!

Idag när jag hämtade dom hos dagmamman så kastade sig båda barnen över mej och gav mej tusen pussar och kramar, det var så härligt, gud vad glad man blir! <3 Förresten så har T fått plats på dagiset här fr.o.m 16 augusti, det kommer bli så bra för då får han ju gå med dom barnen som han ska gå i skolan med sen. Underbart! Plus att det är ett ur och skur dagis, vilket innebär att dom är ute nästan hela tiden, oasett väder. Och det kan jag lova att han behöver! :)

Nu sitter jag här och undrar vad jag ska sysselsätta mej med när jag varken har karl eller barn hemma... känns tomt och tråkigt. :( Kanske borde jag skämma bort mej själv med ett långt bad, ansiktsmask och hårinpackning? Men jag har ju inga såna grejer. Får göra själv helt enkelt, lite havregryn och sirap till ansiktet och en kall öl till håret, det borde väl fungera?

Näe mina fina, nu ska jag allt lata mej lite.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Tete

Grattis till dagisplatsen!

Så skönt med lite egentid säger ju jag då ;-)

Och jag blir så glad när du skriver om jobbet. Det bara sprudlar om bokstäverna. Kul att du trivs så bra där!



Förresten! Tack för kommentaren i min blogg, du är väl för go du! :)

2010-06-02 @ 18:55:29
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha, hur gick det med ditt "hemma-spa" ??

2010-06-04 @ 10:07:50
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0