vart är sommaren?

Jag är så trött på vintern nu! Vill ha vår och värme, fåglar som kvittrar och vatten som droppar från taken. Jag vill ha doften av jord och gräs som kommer fram under snön och jag vill ha mina gummistövlar på mej och plaska i lerpölarna med barnen. NUUUU!

Det är en jättevacker dag idag, strålande sol och blå himmel. MEN det är -11 och en halvmeter snö ute på gården. Börjar faktiskt tröttna på det nu....

Här kommer lite bilder från vår helg i sthlm:

Bleeding through var förband. Riktigt bra var dom, bruden i bandet var kick-ass-lovely!



Sen spelade bästebandet Hatebreed. Så jävla bra! fiifaan! <3



så snygg, så snygg... min karl är väl den finaste!



Förlovade oss gjorde vi oxå. Man tager vad man haver, mina hårsnoddar fick agera ringar för kvällen.



Sen kom största bandet Machine Head. Men jag tycker lätt att Hatebreed var bäst.



Baby beställde "en riktigt stor öl". Den var verkligen stor. Och jag drack en "fuck me, I´m famous"



Så här ser man ut efter en lååååång konsert, förlovning och ett gäng shots, öl och drinkar.






Så, nu har ni sett lite från våran helg. Vi hade det superkul och jag kommer leva på dom minnena bra länge. :) Nästa utflykt blir 28-30 maj. Då ska vi till GBG med barnen och gå på monsterjam och ha det mys. Barnen fick biljetter dit i födelsedagspresent av oss och det ska bli så kul med en minisemester med alla mina killar. <3

Apropå födelsedagspressent, M fyllde ju år i förrgår. Fatta att han fyllde 6 år! Shit pommes! Stora grabben. Vi firade honom på morgonen med mysfrukost och några paket, sen åkte båda busfröna till deras pappa och hade dunderkalas med alla kusiner och hela högen. På eftermiddagen kom de hem igen och var överlyckliga för att ha träffat pappa och kusiner. Mys att M fick fira sin dag tillsammans med både mamma och pappa. Senare på eftermiddagen hade vi lite mer kalas med tårta och en hel drös med paket. Och på lördag kommer mormor och morfar och firar storfisen. 

Tack för alla fina presenter!

Jaha, nu har jag nog sagt allt jag skulle säga. :) hörs sen då! puss puss

Kommentarer
Postat av: Mappa

Vilka bilder! Kul med ringarna! Grattis igen.

Härligt att M och T busade runt med kusinerna.

Ja på lördag kommer vi. Längrat!



Love U

2010-02-11 @ 13:34:46
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: danne <3

det va en fin helg älskar dig

2010-02-12 @ 11:32:39
URL: http://dwartandtattoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0