trött!

Gud vad jag är trött! varje dag går jag som i en dvala och det spelar ingen roll vad jag gör, jag är så trött! Höll på att somna idag när jag stekte pannkakor, då är det illa! :S  Men men, får rycka upp mej och försöka bli lite piggare.

Idag har varit en riktigt seg dag, men jag har blivit så bortskämd av min äldsta lilla fis, han har städat alla sovrummen, lekrummet, tvrummet och hallen. Sen bjöd han mej på kaffe som han hade gjort helt själv. Efter det fick jag hjälp med pannkakorna och sen bäddade han ner mej och honom i soffan och där målade vi lite sommartäckningar. Lilla lillebror har varit precis lika charmig, han har killat mej på ryggen och sagt så söta saker. Massa kärlek har jag fått av mina gofisar idag och det är den bästa känslan ever.

Min karl har jobbat lite och det blev mycket elegant, han är så duktig. Fortsätter han såhär så kommer han bli
kick-ass snorduktig, fast det tycker jag redan att han är. Det är kul att se hur mycket han anstränger sig och kämpar på och det lönar sig verkligen, för fasen vad han utvecklas hela tiden.  Jag är så stolt över honom och jag hoppas att han vet det.

En till som jag är sjukt stolt över är min kära syster. Fick lov att skicka ett mess till henne idag och förklara hur grym hon är. Jag fick ett så jäävla fint mess tillbaka och det värmde verkligen. TACK syster! <3


Nu ska jag gå upp och fortsätta sega och mysa med mina små troll. Ha det fint allesammans.

tusen kärlek! <3





Kommentarer
Postat av: Tete

Tack själv söt! Urgulligt sms ju!



vilka härliga grabbar du har!

Ge dem en bamsekram från moster.

Vi ses ju snart! :)

2010-02-17 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0