knas

HEJ!

Det är nåt knas här på blogg.se... Det ser skitkonstigt ut när man har loggat in och allt är kaos. Men det ordnar sig säkert snart.

ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka min dator. Har längtat ihjäl mej efter den!!

Så, vad har hänt sen sist? Inte så mycket. Dagarna går och jag väntar på att få jobb. Är så trött på att gå hemma nu. Var på en provdag förra veckan och nu håller vi tummarna för att jag får det jobbet. Min syster håller hals utom :)

I helgen åkte jag och älsk till sthlm och hade det underbart. Vi åt god mat, myste, gick på konsert och hade det skitkul! Så jävla underbart att komma iväg och göra nåt bara vi, det händer inte så ofta. Men satan vad jag längtade efter barnen! Det var så kul att komma hem och få tusen kramar och massa kärlek från dom. Mina gullungar! <3

På torsdag är det meningen att mina pengar ska komma från a-kassan. Och det är ju på tiden, har stått helt utan inkomst sen i oktober. Jag har ringt och skällt, gråtit, skrikit, bönat och bett till dom men inghet har hjälpt. Men nu har de tydligen blivit klara med mitt ärende. Men jag vågar inte hoppas på att jag får nåt denna vecka heller. De har ju lovat saker förr och sen har det bara blivit skit. Så ingen idé att hoppas på för mycket. :(

Nej, mina kära. Nu ska jag leka lite med mina små busfrön. :)

puss puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vi hade roligt oxå! Det var ni värda. Vi hade ju två "Minnemannar" som skyddade oss från kylan och vargar ;o)

Kram på er alla.

2010-02-05 @ 15:21:15
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0