jao

HEJ!

Nu var det ett jäkla tag sen jag skrev här. Men jag har inte haft så mycket att skriva. Jag har mest jobbat och fixat här hemma.

Vi håller på att fixa gården men som vanligt när Lina är i farten så blir ju inte ett projekt klart innan man börjar med nästa, nej här ska allt göras samtidigt! Upp med buskar, sätta staket, riva altan, bygga ny altan, lägga marksten, plantera buskar... allt på en gång. Fort men fel, det är verkligen mitt motto i livet. Men det gör inget för det är så jäkla roligt att fixa här hemma, jag och bejbi är ute varje dag och pysslar med nånting. Najs!

Jaha, jobbet då... Hur går det på jobbet Lina? Jotack, det är fortfarande helt underbart! Åh, jag längtar verkligen dit när jag inte är där. Det är så spännande och roligt och allt bra på samma gång! Jag har jobbat några nätter nu oxå och det är lovely det med. Varje dag på jobbet känns bra. Personalen är så kick-ass goa oxå! 
 
Barnen är vilda och goa och precis så som barn ska vara! Dom har hittat massa vänner här på gatan och det är sjukt kul! <3 Mina fina små... Dagmamman trivs dom hos och hon verkar trivas med dom! Ett riktigt pusskalas är det varje gång jag ska hämta dom där. :) gullefisar!

Nu kom min älskling hem så nu ska vi mysa.

puss då!

Kommentarer
Postat av: Tete

Härligt! Bilder dårå! :)

2010-04-28 @ 09:44:41
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0