tisdag

jaha, så var det tisdag igen. Och vad ska man hitta på idag? Tråkigt väder, inga pengar, pyspunka på däcket och allmänt skit. Men det blir nog bra.

Har iaf hunnit med lite myspys med carro och rasmus och så har jag städat barnens rum. skönt det. Min äldsta son är extremt rastlös och vill hitta på nåt men inget jag ger som förslag duger. Kommer ihåg den känslan. Allt var tråkigt, inget var roligt och man ville göra massor men orkade ingenting. Stackars pöjk.
Min yngsta lilla skit sitter och har fullt bus med karln min. Mys det.

Och vad ska jag göra för mat idag? Förslag tack!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska försöka få lite kärlek.

Puss kram och hej hopp


Kommentarer
Postat av: Mappa

Tänk att vissa dagar bara är sååå grå och hopplöst trista.

Men man blir ju hur glad som helst när man ser bilden. Härliga unge.

Kramen

2009-09-22 @ 17:12:40
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0