godkväll

hej hopp i lingonskogen!

Idag har det varit en sjukt bra dag! Vet inte ens varför, men bra har den varit. Barnen har varit på allra bästa humör, karln har varit glad och full av bus och hunden... ja han chillar mest omkring och är sjukt mysig!

Dagen började med en morgonpromenad med vovven medans småpöjkarna kollade på tecknat och karln kokade gröt. Sen blev det så att jag fick för mej att storstäda. Så dammsugaren gick varm, fönstren blev skurade, disken diskad, tvätten blev ren och alla var nöjda och glada. Som en belöning för det så presade vi en pizza, fiifaan vad gött det var!

Grannen kom och hälsade på en sväng, sen drog jag och kottarna upp till henne så min kärlek fick måla lite tavla ifred. Uppe hos grannen avnjöts en halv kopp kaffe, resten spilldes ut av en liten batman.

Väl hemma igen så blev det bompa och kvällsfika och sen följde jag med småbusarna in i deras rum i nån timme. De kollade på beethovenfilmen och jag läste bok. "att älska som en porrstjärna" av jenna jameson. Fy bubblan vilken bra bok! Det är sexhundra sidor i den och jag har snart plöjt igenom halva och jag började i eftermiddags. Kan inte sluta läsa! Det är hennes självbiografi, och fasen vilket liv den tösen har levt. Sjukt bra skriven är den oxå. Läs den.

Nu har jag hunnit med att promenera hunden, käka lite, duscha och NU ska jag gosa med min bejbi. Fast inte just precis nu för nu har jag syster i luren, hon försöker fixa designen på bejbis blogg. Kolla hans blogg, där lägger han ut de målningar och tatueringar han har gjort. Han är så duktig! Bäst helt enkelt!  om du vill kolla på hans blogg så klicka här

puss och natti

Kommentarer
Postat av: Mappa

Behåll känslan, sug på den som en karamell :o)

2009-09-17 @ 06:08:43
Postat av: Tete

Vilken mysig dag!!! Me like!

2009-09-18 @ 18:30:02
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0