doktor x 2

HEJ!

Idag har det varit en lite smådryg dag. Vaknade på helt fel sida imorse. Kände mej stressad över allt som händer och framförallt var jag stressad över de saker som inte händer. Denna eviga väntan och runtslussning överallt!

Iaf så var jag till doktorn idag och blev sjukskriven till den 27:e. Och det är väl bra, men känns tråkigt. Älskar ju mitt jobb och vill jobba, men som det är just nu så äre lite omöjligt.

Sen fick vi åka hem i en timme och äta och så var det M´s tur att åka till doktorn, eller rättare sagt BVC. Han fick vaccination och göra massa femårstester inför skolan som börjar nästa år. Det var spännande men vaccinationen var inge vidare. Har aldrig sett honom så förbannad. Han sparkade och skrek och slogs för glatta livet! Men han har ju en sån stor och stark mamma så det gick bra ändå. =)

Nu sitter vi och kollar på bolibompa och sen ska grabbarna hoppa ner i badkaret. Jag ska försöka varva ner och ha det mys med min karl. Tänkte att vi skulle kolla på lite hus och se om det har kommit ut nåt nytt. Drömma är ju alltid trevligt... Tycker inte om att bo i den här lägenheten. Den känns som en jäkla bunker! Och det är alldeles för liten yta för barnen att röra sig på, dom är ju vana vid att bo i hus med en stor gård och massa rum att busa i! Fy vad jag vill ha ett hus igen! Tänk om man vann lite pengar...

Jaja, nu ska jag städa ihop lite innan bompa är slut. Hörs sen, alla mina.

puss kram




Kommentarer
Postat av: Mappa

Visst är det kravvel ibland, men du ska se att det löser sig. Passa på att ladda batterierna nu.

Oj, så M blev "bannad"!! Tror jag det. Kan inte fatta att de har blivit så stora.

Inte skulle det vara dumt att vinna en liten summa...typ nån miljon eller så....



Kram

2009-09-15 @ 18:56:25
Postat av: Tete

Skönt att du blev sjukskriven ändå! Visst kan det vara kul att jobba men ibland behöver man prioritera sin energi och ork. kram

2009-09-18 @ 19:25:18
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0