AAAAJ och FAAAAN!

Nu är jag less.

Har varit på möte idag och det gick hur bra som helst. Allt har kännts så bra idag, har varit glad i kroppen och det är första dagen på riktigt länge som jag har gått och varit glad helt utan att veta varför. Sådär mysglad lixom. Hade tänkt att jag skulle lägga barnen tidigt och hälla upp ett bad åt mej och min kärlek och försöka ha en riktig myskväll med honom. Men man ska väl aldrig planera nåt..

Eftermiddagen spenderades ute på gården med grannen och hennes tös. Det var lek och bus. När klockan närmade sig 18 så tog jag med mej pöjkarna in och gjorde mysig kvällsika framför bolibompa åt dom. Sen skulle jag ta itu med tvätten tänkte jag. Precis när jag sitter och viker så ringer en människa som jag har lite bekymmer med. Han vräkte ur sig ganska mycket otrevliga saker och svordomar. Jag lyssnar på honom medans jag fortsätter med tvätten. Diverse fula saker rabblas upp i luren och jag känner mej mer och mer irriterad. Precis då, när jag är riktigt förbannad så ska jag hänga upp ett par byxor på en överbelastad galge. Jag är ju lite sur så jag tar väl i lite för hårt kanske för helt plötsligt går galgjäveln av och jag svingar den med en jäkla fart rakt upp i ögonbrynet. FYYY FAAAAAN vad ont det gjorde! Det var bara att bita sig i läppen, lägga ifrån sig galgen och fortsätta lyssna på otrevligheterna i luren. Till sist hör jag ett klick i luren och det blir tyst. Tack för det samtalet. Givande... verkligen...

Så nu är jag irriterad, orolig och har en blålilaröd bula ovanför ögat som växer för fullt. Kul. Det blir nog en alvedon och täcket över huvudet ikväll istället.

God Natt

Kommentarer
Postat av: Mappa

"En ska allri räkna ut nåt i förväg" som Rasken sa. Stackars dig. Simultankapacitet år väldigt bra att kunna när det kommer otrevliga samtal.... Natti mitt barn.

2009-09-14 @ 18:53:28
Postat av: Tete

Jag tycker att du ska genomföra din plan ändå, just bata för att det var din plan! det är så typiskt sociologiskt tjejigt att låta otrevligheter ta över och missunna braigheter.

Ner i badet med dig kvinna! Och låt all skit rinna med vattnet ner i avloppet sen efteråt!

2009-09-14 @ 19:04:37
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0