roligt

Hej och god morgon!

Den där utmaningen igår blev ju hur rolig som helst! Kul när mappa och lillebror oxå hängde på. =) Och värmlänskan med sina småskvättar! HAHAHAHAHA! Jag höll fan på att dö av skratt!

Nu ligger jag i sängen och kollar på bolibompa med barnen. MYS. Vet inte riktigt vad som händer idag, ska försöka styra upp lite här hemma och få ordning på saker och ting.

Bilderna som jag lovade att lägga upp i förrgår kommer dröja lite, har nämligen tappat bort usb-sladden till telefonen. MIIII! Det suger verkligen! Har ju massor med söta och roliga bilder som jag vill slänga in här i bloggen!

Jag måste berätta en sån rolig sak! Eller, jag vet inte hur kul det är, men jag skrattade som fan åt mej själv. I lördags var vi i sommarstugan med barnen. Sen skulle jag och S åka in till stan själva och handla födelsedagspresenter åt T. Vi var så hungriga så vi tog driven på Mc. Donalds först. Jag är ju ganska ofta inne i min egen värld, så när vi sitter där vid luckan och väntar på maten så svävar jag bort i tankarna. Tjejen som jobbade där böjde sig ut genom luckan och hade verkligen huvudet inne i vår bil när hon lämnade över drickorna till oss. Och då, just precis då, så tittar jag henne rakt in i ögonen och börjar sjunga "får jag doppa min fläskfilé i din marinad.."
Jag själv trodde ju såklart att jag bara tänkte låten i huvudet, men plötsligt hörde jag mig själv sjunga. Tjejen såg sjukt förnärmad ut och gick iväg. S satt och stirrade på mej med uppgiven blick och jag kände hur verkligheten kom ikapp mej... Jag är så jääääkla blåst! Kan jag inte lära mej att hålla munnen stängd när jag tänker?!

Såna där saker händer mig hela tiden. Jag tror att jag bara tänker saker ända tills jag ser folks reaktioner och blickar...
S och lillebror har varit med vid alldeles för många sådana tillfällen. SOCKERVADD!!! eeh, oj, jag menar sockervadd...

Jaja, skit samma, kul var det. Hoppas hon i luckan inte tog alldeles för illa upp.

Vad ska ni hitta på idag? Jobba? Busa? Sova?

Puss puss alla mina, skriver lite mer senare. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vi garvade gott åt utmaningen.

Jag jobbar till 16 sen blir det Mångbro!!! Wee. Har några brokadvästar och plastronger som ska sys.

Love U

2009-03-26 @ 09:21:45
Postat av: Danne

Du är fan blåst lina ... hahaha fläskfilé.... tur att du är van när de är hårt där bak...

2009-03-28 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0