presentkort

hej alla mina!

ni borde bli medlemmar på gratismode.se och samla massa poäng som ni kan byta mot presentkort sen. Jag vet att jag har tjatat om denna sida tidigare, men den är fan bra. Just nu väntar jag på ett presentkort på 300 kr eftersom jag har samlat ihop en massa poäng. weehoo! Och man kan välja vilken affär man vill ha presentkortet på. Sjukt bra.

Nu har jag varit på möte om dagis framtid här i byn. Det var lite rörigt och jag fattar inte så mycket, men det blir nog bra i slutändan. Den här byn kan vara jävligt oattraktiv ibland.

Imorgon blir det jobba igen. För hela slanten. Och på torsdag med. Sen i helgen var det meningen att vi skulle åka till Karlstad och gå på volbeat (tidernas bästaste band!!) men vi vet inte om vi ska dit. Dom kommer ju till peace&love i sommar och det skulle vara roligare att se dom då. Och då kommer ju oxå Mötley Crue! FIIFAAAN! Iaf så har vi satt ut biljetterna på tradera. 

Bästegrannen skickade ett mess idag där han skrev att jag borde lura hit värmländskan i helgen igen. Jag lovar limpan, jag ska göra mitt bästa! Jag vill ju oxå ha hit henne! =)  hihihi.. Hon har varit så duktig, min värmländska och sökt en massa jobb här i bygden. Hoppas hoppas hoppas hon får nåt av dem så hon kan flytta hiiiit och vara här jämt!

ALLTID, FÖRALLTID!

Nu ska jag lägga mej och kolla på simpsons och försöka sova lite.

Natti natti världen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min fina.. jag vill ju komma men jag har ju en sjuk bror.. Å mamma å mats kommer ju hem på söndag så de är väl mys å ta emot dom me :D Men allt löser sig , de vore ingen dret å få jobb vettu :D De vöre de bästa :D Puss !

2009-03-03 @ 22:27:35
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Mappa

Låter bra om skolan blir kvar!

Ha en bra dag !

Love

2009-03-04 @ 06:37:24
Postat av: tete

Haha! Ja, jag såg också att Vb skulle te P&L. Kul för er! Hoppas ni får biljetterna sålda nu då ;-)



Kramen!

2009-03-04 @ 06:55:43
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: jenny

kom hit nu!!!! jag har ju fått nyckel =)

2009-03-07 @ 17:03:44
URL: http://www.littleshopofindia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0