monday morning

god morgon.

Hur har ni sovit i natt? Jag har sovit som en prinsessa, så skönt att verkligen få sova ut ordentligt och vakna med ett leende på läpparna. Jag jobbade sent igår så jag har sovit i bygda i natt med lillebror och hans fruga. Jag har valt att döpa om dem till "pensionärsföreningen finputt". =)  Igår när jag kom hit så satt de i varsin sida av soffan. Lillebror satt och glodde på film och frugan hans pillade på datorn. Båda var knäpptysta, lugna och alldeles för tråkiga för deras eget bästa. hihihihi!

Jag har såna vårkänslor i kroppen idag. Vet inte ens varför, vädret är skit och allt annat är väl inte så stabilt heller, men fan, jag bara känner mej möjd och sprallig! Vill göra nåt riktigt kul idag, men vad skulle det vara? Ta med barnen till lekparken kanske och busa ordentligt. Eller vill du hitta på nåt med oss, mamma? Måste göra nånting idag!

Ska nog snart gå in och hoppa på pensionärerna lite, jag vill ju ha sällskap! Kanske vi kan ta en mjuka linjen till närmsta stad och käka lite idag. Resturangerna har ju sån där pensionärsrabatt så då kommer ju finputt billigt undan oxå. HAHAHAHA! jag är så jäävla rolig! Öj, danne, nu har ju du och din fruga ett till pensionärspar ni kan åka på resor med! Det går ju sånadär teaterbussar och floridaresor och skit för just pensionärer! Fan, vad kul ni kommer ha! Ni kan tacka mej senare. =) höhöö!

Jahapp.. nu vet jag inte vad jag ska skriva. Jag saknar mina barn så galet mycket! Men de kommer hit snart och då ska jag snoosas och pussas och mysa och busa med dom! mina fina killar! mina finaste...

nej, nu blir det frukost innan jag dör av nånting. puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mappa

Kom med förslag!

2009-03-30 @ 10:55:33
Postat av: BJERNHAGEN

Men tack så hemskt mycket! :) tack för din kommentar, den peppade mig. Är mina föräldrar som är emot det, sen tänker jag på förkylningar, som när man snyter sig... hur funkar det egentligen? väldigt smart det där med U-piercingar iaf! för i jobb och så är det ju inte alltid så acceptabelt :) men jag vill gärna skaffa! hur ont gör det egentligen att ta den?

2009-03-30 @ 14:38:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Danne

Jadu lina du kan som ingen annan kan du !!!! haha ja rabaterade resor är inte fy skam de heller :)

förstår att du är avundsjuk .. haha Kom förbi på en kaffe nån dag då ..

2009-03-30 @ 16:53:51
Postat av: tete

Kikar in och säger KRAM på dig lillstrumpa!

2009-03-30 @ 19:41:56
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag gör som Din syster, Lina-älsket - tittar i och säger:

Kramarna

2009-03-31 @ 20:04:13
Postat av: Jenny

Hej vännen nu har jag också startat blogg, kul, vi får väl se? Ta hand om dig!

2009-03-31 @ 21:45:14
URL: http://blogg.littleshopofindia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0