egoinas värld

hejja alla mina!

Jag vet, jag vet! Det är så längesen jag bloggade... igen! Men fan alltså, ibland hinns det inte med. Vildaste barnen, galnaste livet, stressigaste vardagen och så lite jobb på det.. då blir det inte mycket tid över för bloggande. Men nu jävlar ska jag snäppa upp mej.

Nu ligger jag i soffan med S och barnen och kollar på tecknat och läser lite bloggar. Jag har en sån favoritblogg som jag måste läsa hela tiden. Det är en tjej som kallar sig för egoina. Hon skriver så sjukt roligt och förklarar allt så jävla detaljerat och kul! Jag skrattar så jag kissar på mej när jag läser den och hon bjuder verkligen på sig själv. Söt som få är hon oxå. Till och med S skrattar och tycker att hennes blogg är grym! Nu har jag gjort värsta reklamen för den här bruden och hennes blogg, men fan alltså. Den är för kul. Vill ni kolla den så klicka här.

Nu tillbaka till livet och verkligheten. I söndags hade vi kalas för våran lilla T som fyllde 4 stooora år. Massa kalas och en hel drös med presenter fick han. Tack alla för presenterna! =)
M är jättesjuk och har svällt igen i halsen. Feber har han haft sen i lördags oxå. Hoppas det går över snart. Idag fick han en operationstid på öron-näsa-hals. Den 8:e april blir det, håll tummarna för honom nu.


I helgen kom min värmländska hit till byn. Men vi hann inte ses nästan ett enda dugg för det kom en massa annat i vägen. Men vi har ju varandra, jag och gumman min, och vi ses snart igen. SAKNAR! Tur att hon har bästegrannen här som tar hand om henne och ser till att hon är lycklig och mår bra. 

Tänkte försöka få in lite bilder i bloggen ikväll. Från de senaste veckorna. Jag har faktiskt hunnit med att vara blondin i några dagar, men det gick över fort. Såg ut som nån brud man kan beställa från russianbabes.com. illa som faan. Men nu är jag brunett och bra igen. Det var bara en liten kris. =)
Och sen har jag ju tatuerat mej igen. Jag och värmländskan fick nån impulsgrej och tatuerade in ICKE på sidan av pekfingret, ni vet så det syns när man hyttar med det. Sjukt snyggt och galet användbart! Men synd bara att när skorvarna lossnade så följde färgen med. Haha, så nu är det bara urtvättade gråa halvtaskiga bostäver kvar. Men det ska fyllas i igen. =)


Nu ska jag chilla lite mer med grabbarna grus. Skickar in lite bilder och skit ikväll. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tete

Håller med dig på samtliga punkter vad gäller att snäppa upp sig samtidigt som tiden bara rinner iväg och bloggandet blir lidande... Samma hos mig, om än inte lika illa som här, hehe. Ska ta och spana in den där tokroliga bloggen en annan dag när jag har lite mer tid och ork... om den dagen kommer. :-)

Pussokramen!

2009-03-23 @ 19:38:21
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag gillar din tatuering, sjukt kul är den.

Bilderna ser vi fram mot.

Love U

2009-03-24 @ 13:42:01
Postat av: Moster

Spännande med tatueringen! Har aldrig sett en sån tidigare, alltså inte just en sån. Låter kul!

Ska oxå läsa den roliga bloggen Du rekommenderar, när jag får mindre ont om tid. När det nu blir.... När jag är mogen för att gå med i PRO, kanske ;)

Tusentals alla kramarna o lycka till med allt, älsk-gumman.

2009-03-24 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0