allt händer samtidigt

hola!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Det händer så mycket just nu. Mitt liv skulle kunna bli en dokusåpa. Minst sagt.

Iaf så har jag jobbat precis hur mycket som helst. Alldeles för mycket. Men en del roligt har jag hunnit med oxå. I onsdags när jag var på jobbet så ringde S och sa att han och barnen skulle följa med hans familj till tallin. Så det gjorde dom. Galna människor. haha. Dom verkar ha haft det jättekul och bra. Jag är sjukt stolt över S som hade varit jätteduktig hela resan. Hans familj har berättat att han skötte allt med barnen så bra. Han och john (john av alla människor) hade tydligen varit de ordentligaste av alla. Haha. Tur det.

Medans familjen var på resa så jobbade jag lite till och sen hängde jag med bästegrannen och lite fler folk. Jag hann oxå spendera lite tid med jenny. Det är hon som har affären little shop of india.  Kolla den.
Sen blev det allt lite Mc. Donalds, och öl. Jag försökte verkligen lära mig att dricka öl. Jag kämpade, men det gick inte. Jag drack två halva burkar, så sammanlagt en öl. weehoo... Jag håller mej nog till alkoholfritt vin i fortsättningen.
Min fina värmländska hämtades och det blev en sjukt rolig resa. Pepparkaksgubbar, köpungsvägen, gunita, varningsraketer och poliskontroller. Haha, vilket galenskap.

nu ska vi till danne och käka lite fiskgratäng. weho. gött skit! skriver mer sen

puss hej



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va sköj .. Är bilen som den ska ? Mjo , men den är lite skitig :) hahaha , de va de bäste svaret :) Ja de va en rolig resa , Kö på pungvägen.. HAHAHA !!! Åh shit pommes , hur kul kan man ha de :P Puss gumma mii !!

2009-03-03 @ 16:08:17
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Mappa

Heeeej Igen! Så kul att läsa bloggen.

Ja, S och pojkarna har nog haft riktigt kul.

Du, gumman, jobba inte musten ur dig nu. Vet att du tycker det är kul och att du trivs på jobbet, och så länge man gör det så är allt ok :o)

Pytt o Kjäm

2009-03-03 @ 16:24:34
Postat av: Moster

Härligt att höra från Dig igen, gumman min. Glad :))

Kul att Du trivs så bra på jobbet. Det är viktigt eftersom man ju måste jobba. Huvva så förskräckligt illa det vore att må apa varenda dag man går till jobbet. Underbart att kunna gå med ett stort leende istället. Visst då, fina.

Kramarna

2009-03-04 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0