senare samma dag

hej igen. Tack mamma och systeryster för kommentarerna. Antar att du har rätt syrran, jag måste nog gå inåt för att kunna lösa detta.... ska göra det när jag orkar och hinner.

Har precis gått den dagliga rundan med grannarna. Varje dag går vi en runda som är 6 km, och en dag i veckan går vi långrundan som är på ungefär en mil. Känns så skönt. Bara gå, rensa huvudet, tänka på annat. Och så kommer man i form också. Har gått ner flera kilo de senaste veckorna, så nu har jag börjat styrketräna lite hemma på kvällarna för att bygga lite muskler. Kan ju inte försvinna helt. =) 

Idag är det onsdag och det innebär att om två dagar så kommer min värmländska hit och spenderar lite tid med mej. På fredag ska jag hämta henne vid bussen och så får vi se vad vi hittar på då. Och på lördag ska vi slå klackarna i taket. weehoo!

Imorn ska jag och barnen ha den mysigaste hemmadagen någonsin. Men jag vet inte vad vi ska göra... vi hittar nog på nåt. Lite fingerfärg, pulkaåkning, bullbak och bus... Wiiee! =)

Ser att det var längesen jag hade bilder med i nåt inlägg... iaf nya bilder, här kommer några:












Kommentarer
Postat av: tete

låter bra lillstrumpan min! jättemysiga bilder!

Och nej, jag är inte färdig än med bloggen, men jag orkar inte göra mer ikväll, hehe.

2009-01-28 @ 22:34:34
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Alexandra

söta:)

2009-01-29 @ 02:55:49
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: Mappa

Way to go girl!

Fin design på bloggen, Tt kan det här hon.

Kram

2009-01-29 @ 05:55:06
Postat av: Leia

Fina bilder. =)

2009-01-29 @ 11:27:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0