NY DESIGN

hejja

min älskade systeryster håller på att byta designen på min blogg, som ni kanske har lagt märke till. =) Jag är så nöjd och hon är sjukt duktig! Tack systeryster! <3

Idag skulle ju jag och barnen ha tidernas mysdag. Men helt ärligt så vaknade vi, alla tre, preics alldeles nyss (12.50). För tio minuter sen. Helt sjukt! Båda kom in till min säng imorse när S åkte till jobbet. T mådde lite dåligt så han ville sova mer, det ville M oxå. Jag klagade inte. Men sen vaknade vi inte förrän NU! Shit pommes! Snacka om trötta barn! T är uppe nu och har klätt på sig men M ligger kvar i sängen och vägrar gå upp, han vill sova mer...

Nu måste jag kila ner och göra lite frukost... eller kanske lika bra med lunch på en gång? hmm...

Skriver mer sen! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0