lördag

hej.

nu sitter jag i soffan med M och kollar på barnkanalen. T är i gästrummet och spelar tv-spel. Min man har åkt iväg med grannen och värmländskan och handlat lite. Vi ska tydligen ut och åka skoter och grilla körv med massa andra grannar. Och alla barnen. Kan bli mysigt. Men idag är jag inte på humör för nånting. men det blir säkert bra snart.

Jag är så glad för systerysters skull! och hennes familj oxå såklart! Stolta husägare är vad de är! Visserligen magsjuka stolta husägare, men ändå. grattis till er!

Träffade lilla fian igår. det var så längesen sist. Lär ta en catching-up-day med henne nån dag och babbla ikapp allt vi missat sen sist. Och söt var hon med lilla knuten på huvudet.

Pratade nyss med min jenny. Hon har en affär som heter Little Shop Of India. Där har hon världens finaste saker. Kläder, smycken, böcker, rökelser, parfymoljor, tungskrapor  och roligt, fint och spännande. Och allt från Indien såklart. Hon åker dit själv och köper hem saker till sin affär, och det är dte som är det bästa, för då kommer det alltid in olika saker i affären. Just ja, hon har massa sjalar, halsdukar, julgransmattor och annat oxå. Såklart oxå från idien. I LOVE! Och nu har hon öppnat en webshop. Där kan man klicka hem en massa roliga saker. =) Kolla sidan HÄR

Nu ska jag spela lite tv-spel mid mina små huliganer.

Bjuder på en gårdagens lina:




Kommentarer
Postat av: tete

Huuur coolers som allra helst med webshoppen! Synd att vi ska leva snålt ett par decennier nu, hehe.

Snygg du är, putfia mena :-)

2009-01-31 @ 13:30:31
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Moster

Kul att Du är tillbaka, gumman! Otroligt snygg design på Din blogg. Tete är jätteduktig.

Vi ses imorn, stumpan. Längtar!!!

Kramarna

2009-02-01 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0