work

God morgon.

Igår hade vi en bra dag. Det började med jobb. Efter jobbet så åkte jag hem och plockade upp barnen och mannen. Sen åkte vi till närmsta stad och inhandlade lite fördelsedagspresenter till våran största lilla buse som fyller fem hela år på måndag.
Efter inhandlandet åkte vi till våra kära grannar och spenderade kvällen där. Det blev pizza, godis och tv. Sjukt trevligt. Barnen hade superkul med grannens barn och kvällen blev lyckad. När vi kom hem skulle vi kolla på en film i datorn men det slutade med att hela familjen somnade i vår säng. SKÖNT!

Idag ska jag jobba igen. Det var meningen att jag skulle jobba bara igår och på söndag, men det blev (som vanligt) kris på jobbet och jag fick rycka in. Men det är bara bra. Nu fick jag ju 9,5 mer helgtimmar att få lön för denna månad. Weehoo! Jag trivs så bra på mitt jobb. Ja, jag vet att jag skriver om mitt jobb hela tiden, men jag har det så bra där.

Nu ska vi äta lite frukost. Puss hej alla mina

Det är mycket snö på våran gård:






Kommentarer
Postat av: Moster

Det är helt ok att Du pratar om Ditt jobb, gumman. Man får göra det. Jobbet är en stor del av ens liv och man behöver jobbet för att kunna försörja sig och göra sånt som är kul i livet. Om man dessutom har glädjen att trivas med sitt jobb, så som Du gör, så är det ju helt naturligt att man pratar om det. Så prata på Du, systerungen min. Jag tycker dessutom att det är både kul och intressant att höra Dig berätta om Ditt jobb.

Kramarna

2009-02-07 @ 11:33:41
Postat av: tete

tjena vad mkt snö. Idag hörde jag vårfåglarna på morgonpromenaden. I början på februari...

2009-02-07 @ 14:43:35
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mappa

Visst är man väl less på all snö nu....

I morgon kommer vi på 5-års kalas !! Presenten är klar och det blev så bra!

2009-02-08 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0