white trash

Hej

Har en sån white trash period nu. Jag ser ut som nån som bor i en husvagn nånstans och har elva ungar och en cigarett i mungipan och en skabbig karl (mest troligt är han min egen kusin) som ger en stryk och dricker blaskig burköl. Har ni fått en klar bild om hur jag ser ut nu?

Jag springer runt i mina skitiga halvhängiga jeans och såna där ribbade linnen med brottarrygg. Ett par förstora, slitna tofflor sitter på fötterna konstant.  Håret hänger stripigt mot kinderna och är alldeles för ofärgat för mitt eget bästa. Huden är sådär lagomt halvblek och piercingarna i näsan sätter pricken över i:et på hela utsyrseln. Jag är så snygg. Så sjukt snygg! Min karl lär ju njuta när han tittar på mej! Förstår inte varför han inte försöker få till det lite oftare... (kanske lite för mycket information för er)

Och imorn ska jag på cellprovskontroll. drygt. Ligga där i nån jäkla stol och visa hela härligheten för nån dam. Man vänjer sig fan aldrig. Usch. Om inte ens jag klarar av att se på min egen kropp, måste jag då utsätta nån annan för den? Stackars fruntimmer.

Imorgon kommer det en värmländska till byn igen. Då vet jag en bästegranne som kommer avlida av lycka. Han är ju så kär i henne.  Jag jobbar hela helgen, men hoppas att jag hinner träffa värmländskan en stund iaf. På fredag kanske vi hinner hitta på nåt (om inte bästegrannen vill ha henne helt för sig själv.)  hihihihihi! sötaste!

Idag hade jag en supertrevlig dag med T och J och deras lilla grabb. Tack för utflykten! =)

Det är så skönt just nu. T sitter nere och spelar tv-spel (otippat va?). M och S är ute och leker och fyller på pellets. Så jag är här uppe helt själv. Ligger med kläder och två duntäcken på mej och elemenmtet på högsta värmen och ändå så fryser jag arslet av mej. Tror jag börjar bli sjuk. miiii! Har inte tid med det just nu!

nu ska jag hjälpa min minsta lilla skit m tv-spelandet. hörs sen! pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mappa

Mmmm för oss är du det vackraste som går i ett par säckiga jeans.

Man slutar ALDRIG älska sina barn!

Moffa Jinko älskar mig o Syster Yster till bristningsgräns ...alltid! Vad / hur vi än är. Visst är det härligt

Love U

2009-02-11 @ 18:03:38
Postat av: Sandra

Gumman , de spelar ingen roll hur dus er ut för vi tycker om dig för den DU är inte för hur du ser ut & för de andra så är du lika vacker hur du än ser ut ! Så de så :) Men shit pommes, jag ska då inte bli kidnappad av din bäste granne hela helgen förstår du , jag ska va me min bäste smööööla !! :) Men imöra gummen , kommer jag igen :) Pöss på rä !

2009-02-11 @ 18:04:50
Postat av: tete

Äh, tjyrp int nå ;-) Pussokram på dig!

2009-02-11 @ 19:56:25
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Moster

Beskrivningen var underbar och borde vara lätta att få bilder i huvudet till. Det fick jag oxå men hur jag än försökte gick det inte att få dit Dig. Därtill är Du allför vacker, min sköna. Både på ut- OCH insidan.

Kramarna

2009-02-11 @ 20:17:16
Postat av: Linda

Jag håller me din Moster jag=) Kramar

2009-02-12 @ 12:10:40
URL: http://gremgremen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0