suck och blä

hej,

vet att jag inte skrivit på länge. Har sån där hatkärlek för min blogg. Ibland skriver jag för fullt, flera gånger om dagen och ibland skriver jag inte alls på veckor. Det är nog lika bra det.

Sen sist jag skrev har jag jobbat och jobbat. Hur mycket som helst. Och självklart haft det underbart med barnen. De har varit lite förkylda och så. Jag känner av det jag med. Bihålorna värker.

Tack för att vi fick sova hos er i natt mamma och pappa! Det var mysigt. Vi kommer gärna och sover där nån mer dag i veckan. Iaf jag och småskitarna. S lär väl vara hemma här och jobba.

Nu hinner jag inte skriva mer igen. Klockan börjar bli sent och vi ska ta med oss barnen upp och sova.

Natti natti på er

puss

Kommentarer
Postat av: Elin Bäck

Hej Lina!

Fick adressen hit av din käre mor =)

Hoppas det är okej att jag läser din blogg =)

Ha det bra!

Kram!

2009-02-23 @ 09:58:16
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com
Postat av: mappa

Ni är alltid välkomna!

2009-02-25 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0