ju fler kockar desto sämre soppa

Så känns det här i byn just nu. Har väl aldrig varit med om en rörigare månad. Alla lägger sig i varandras liv och det tisslas hit och tasslas dit. Jobbigt. Hoppas det går över snart iaf. En semester skulle passa bra. Långt bort från allt och kunna ta nya tag.

Igår var jag och barnen och badade med lite kompisar. Det var trevligt som tusan. Alla barnen som var med var så duktiga och lydiga hela tiden. Det plaskades och lektes för fullt. Sen bar det av till närmaste Mc. Donalds och aldrig tidigare har det varit så gott med mat därifrån. Fy sjutton vad hungriga vi var, hela högen!
När vi kom hem var vi så slut och trötta så vi satte oss och kollade på lite tv.. mys!

Sen blev det en promenad med grannarna. Vi fick även med oss jempa ut. Så himla längesen jag och Jempa gjorde nåt tillsammans, så även om det bara var en promenad så var det mycket trevligt.
Efter promenaden tog jag med mej M hem till min kära svägerska. Vi drack lite the och barnen lekte. En sen kväll blev det. Klockan var nästan 22 när vi åkte hem.

Idag funderar jag på om jag och barnen ska hälsa på svärmor/farmor en vända. Ska ringa henne senare och höra om hon har planer för dagen.

Nu ska jag gå ner och koka lite gröt åt mina skruttungar. Hörs sen då.



vart är sommaren?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, tänk om alla kunde sköta sig / sitt själv. Drygt.



Mysig dag i allafall som ni hade!

Jag har precis handlat tyg till dig Gumman,

Kram kram

2009-02-05 @ 14:29:06
Postat av: tete

ja och värre blev det ju. känns som att du behöver en hel del STYRKEKRAMAR tillbaka du ;-P Sköt om dig lillstrumpa! Hörs i morgon!

2009-02-05 @ 19:27:21
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: MIA

Åh gud vilken fin bild!

2009-02-06 @ 08:26:56
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0