GRATTIS

Idag fyller våran stora lilla grabb 5 hela år. Helt galet vad fort han har blivit stor! Jag hinner verkligen inte med alls känner jag.

Imorse klockan 06 sjöng vi för M och gav honom några paket. Han fick en AXO-huvtröja och en FOX t-shirt och några FOX-dekaler att sätta på sin cross. Han blev så sjukt nöjd. Efter sängfrukosten skjutsade jag barnen till dagis där kalaset fortsatte med glass och maränger. Jag stressade till jobbet och hade faktiskt en riktigt dålig dag där. Men inte alla dagar kan vara perfekta.
Efter jobbet hämtade vi våra killar på dagis och sen bar det av hem och M fick resten av presenterna. Massa snickarsaker och verktyg. Sen blev det mer kalas.  Det kom så mycket folk! Och M fick så fina presenter! Tack alla för de braiga och fina sakerna! =)

Nu ligger vi alla fyra i våran säng och kollar på bolibompa. Snart ska barnen hoppa i säng och jag ska ha en dejt med min "andra man", nämligen Dr.Phil.  Han är en bra karl.

Nej, nu är jag alldeles för trött för att skriva någe mera. Natti natti alla mina.

puss hej.





GRATTIS ÄLSKLING!


Kommentarer
Postat av: Mappa

Grattis M och tack för kaffe och supergod tårta!

Kom ihåg dina arbetshandskar i morgon då du ska med Morbror till garaget och mecka med BMW´n !

Love U all

2009-02-09 @ 19:19:56
Postat av: tete

Massor av GRATTIS!!! från Moster T! Jag ringer i morgon när det inte är lika sent som det blev nu idag. Bamsekramen på dig M!

2009-02-09 @ 20:21:28
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0