trött

HEJ

idag är jag alldeles för trött i ögat för att orka skriva så mycket.

Dagen har spenderats inne med massa bus och spring och sen tog vi en promenad med pulkorna och hunden. Mycket roligt var det, vi har så fina pulkabackar alldeles runt hörnet och barnen älskar det! wiie! Nu har mina småfisar kollat på bompa och snart ska de sova. Jag försöker ha en dejt med min man Dr. Phil, men två småhuliganer lyckas stjäla all min uppmärksamhet.

Bilen fick vi såld idag oxå. Det var ju skönt. Nu ska vi bara hitta en ny. Men det löser sig nog alldeles strax. Har hittat några tänkbara objekt, måste ju bara förhandla lite först. :)

Ha det fint nu mina fina.

puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0