tråkväder igen

MEEEN... vart tog det fina vädret vägen? Alla minusgrader och blå himmel och vacker sol? Borta. :( Nu är det bara grått och trist igen. GE MEJ SNÖ OCH SOL!

Idag ska jag och barnen koka lite mer knäck, det hanns inte med igår. Sen kommer faktiskt far min hit på ett besök, det ser jag fram emot. Och kanske, men bara kanske, så följer min kära lillebror med oxå. Det vore väl nåt. Han har inte sett vårat hus ännu. 

Jaha, denna vecka får vi se vad jag får för svar på några av jobben som jag sökte förra veckan. JAG VILL VERKLIGEN JOBBA! Jag saknar mitt gamla jobb, men det ligger så långt bort. Visst kan jag åka dit och jobba om det vore så, men jag tror inte att jag skulle tjäna mycket på det med en bensintörstig bil och en dålig USKA lön. Men fasen vad jag saknar både arbetskamrater och mina fina pensionärer. Hela högen. MIIII!

Nu ska jag göra lite mellanmål till mina småfisar. Höres sen. Puss Love 


kärlek.








Kommentarer
Postat av: Tete

Din egna lilla kepsliga ;)

2009-12-14 @ 13:54:50
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mappa

Så fina bilder!

Kylan och snön kommer Tösen min, nästa vecka så blir det vinter!

2009-12-14 @ 14:20:15
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0