tråk

Jag har så jäkla tråkigt. Usch.

Jag behöver ett jobb och det nu! Visst, jag får en inkomst ändå för jag får stämpla, men hur jäkla roligt är det att gå hemma varenda dag och inte göra nåt vettigt? Jag får spunk! Vill jobba, träffa folk, göra nytta, TJÄNA pengar. Det är sån stor skillnad på pengar som man vet att man ha jobbat hårt för, man uppskattar pengarna så mycket mer och man bli stolt över sig själv för att man jobbar och gör nytta. Så vill jag ha det. Tror min självkänsla behöver ett jobb. Alltså, jag behöver jobba för att känna mej bra och trivas med mej själv. För nu klarar jag inte ens av att se mej själv eller höra min egen röst. USCH!

Och de där jäkla tankarna som snurrar i huvudet, idag tog jag tag i dom och gjorde nåt åt det. Inte för att det förändrade särskilt mycket men jag gjorde iaf det jag kan för att försöka gå vidare och släppa det. Vi får se vad som händer.

Sorry att jag är så opepp ibland, men jag vet inte vart jag ska göra av all skit så då skriver jag det här. Nånstans måste man ju slänga av allt. Och det är svårt att hålla allt inne ibland. Men ni ska inte tro att jag är helt deprimerad och bitter, det är jag verkligen inte. Jag är glad och älskar livet! Men ibland kommer all skit bara ikapp. Och det har inte varit lite skit det senaste året.

Jaja, nu ska jag mysa ner mej i soffan med mina små glädjeämnen i livet och bara njuta.

puss och hej.

fina älskade barn!





Kommentarer
Postat av: Tete

du är så klok! KRAM!

2009-12-16 @ 22:09:06
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mappa





Love U



2009-12-17 @ 05:51:45
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0