snööö!

HEJ

Nu har äntligen snön kommit! Hoppas den vill ligga kvar ett tag nu.

Den här dagen har varit bra. På förmiddagen var vi ut, hela familjen plus hund, och lekte i snön. Först lekte vi en sväng hemma på gården och sen gick vi till lekparken och busade av oss hela högen. Kallt men kul som fan!

Sen gick D ner i sitt krypin och målade lite, T spelade tv-spel och M hjälpte mej med maten. Direkt efter maten så åkte jag och T till kupolen och träffade D:s syster L. Vi tog en shoppingrunda, eller ja. L shoppade loss och jag och T hängde med. :) Mys var det. T var så duktig hela tiden, han gick där och häll mej i handen och var lika intresserad av alla kläder som oss. Min lilla shoppingpojke! M stannade hemma och målade med D. Gullrupan hade varit så duktig här hemma.

D berättade en sjukt rolig sak. Våran kära hund har fått för sig att analkörtla av sig lite här och där (ska kolla upp det med veterinären, det luktar inte så härligt när han sätter igång). Iaf så satte han väl igång med det när D och M satt och målade. Då sa M förvånat: "Näee, nu luktar det räkor här..."  HAHAHA! Det tyckte jag var sjukt kul! Räkor! mums...

Nu är vi iaf hemma hela högen och snart ska vi äta lite igen.

Syster, tack för din kommentar. Du är klok. Ska tänka över saken.  Och mamma, tack för den stooooora fina kulan! LOVELY! Och moster, tack för julgranspyntet och leksakerna till grabbarna! Guld värt!

Nu hungrar jag ihjäl snart, hörs sen! puss











Kommentarer
Postat av: Fia

Och det var Daniel som sa att hundar inte hade några analkörtlar?! ;)

2009-12-15 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0