NY DESIGN!

WIIIE! kolla bloggdesignen som systeryster har gjort åt mej! TACK sis! Du är den bästa!

Jag och barnen har verkligen haft tidernas mysdag idag. När älsk och J hade åkt till storstan så chillade vi här hemma, jag och grabbarna grus. Sen bar det av till L & J och vi gick på julmarknad med dom. Jättefin julmarknad och urgulligt luciatåg. Alla barnen sjöng på olika låtar, vissa var blyga och andra såg till att göra sig hörda. Underbart! :) Sen åkte vi och köpte lördagsgodis. Lillebror och hans fruga skulle komma men de fick förhinder så vi styrde upp en egen myskväll med godis, saft och tända ljus. Jag sa till barnen att de fick vara uppe så länge de orkade. Kl. 21 hade den yngsta lillfisen somnat hängades över armstödet på soffan, med en dumleklubba i handen. När klockan slagit 21.25 så satt storlund och långblinkade i soffan. Till slut bad han mej följa med honom in till sängen. Han var lite ledsen för att han inte orkade hålla sig vaken tills D kom hem så jag lovade att D ska gå in och ge honom en godnattpuss så fort han kommer hem. Gullungar!

Nu ska jag läsa lite på flashback innan D och J kommer hem från storstaden.

Natti natti på er och TACK igen syster!


De här svalorna tatuerade älsk in på min rygg för nån vecka sen. Fast de är i färg såklart och stjärnan är inte med.



Kommentarer
Postat av: Mappa

Men dom är väl för goa.

Krama dem från oss.

2009-12-13 @ 05:35:10
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Tete

Söthögar!



Tack för att du gillar designen så mkt :)



Coola svalor!

2009-12-13 @ 09:05:17
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Moster

Snygg design på bloggen! Läckert!

2009-12-13 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0