natti natti

ville bara säga god natt och sov gott till er mina älskade.

Jag blir så glad av alla fina människor jag har runt mej. Familj, gamla vänner, nya vänner... alla är så bäst!

Idag har jag haft en underbar dag tillsammans med mina små busar och fröken blge och hennes lilla loppa. Vi stekte pannkakor, spelade buzz, rensade hennes garderob och lekte med barnen. När våra karlar kom hem dit så tog vi en riktigt skön promenad, hela gänget. Både barn, mammor och karlar. MYS!

Sen blev det till att åka hem och göra natt för barnen. Jag la mej i sängen med dom och myste och båda somnade så sött. Nu ska jag och kärlek krypa ner i sängen oxå efter en filmkväll med tända ljus och gott tugg.

Natti natti, hörs imorn. puss



busfröna lämnade sina önskelistor till tomten på julmaknaden i falun i söndags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0